Werkwijze

Polyvalente Zaal 't Fort van Koningshooikt

Dankjewel voor uw interesse in polyvalente zaal ’t Fort van Koningshooikt.
Graag verduidelijken hoe wij samen met U van een idee, een geslaagde activiteit maken.

“ ’t Fort van Koningshooikt “

is de locatie van onze zaal. Gelegen aan de binnenzijde van het oude fort bieden we onze klanten een plaats aan die niet alledaags is. Het vernieuwd terras kan uitgelicht worden in je favoriete kleur en heeft een zicht op het water en de inkom via de authentieke brug.

Kim-Versteeven-20
shadow
Bart Peiremans-09
shadow

“ polyvalente ”

duidt aan op de manier waarop wij samenwerken met de klant. Dit kan gaan van situaties waarbij de klant alles zelf regelt, tot activiteiten waarbij wij onze ervaring gebruiken om samen met of voor U een activiteit uit te werken tot in de details.

duidt op de mogelijkheden van de zaal. De ruimte kan ingedeeld worden in kleinere delen en elk met afzonderlijke led lichtcircuit om het gezellig te maken. Een gordijn of de mobiele schermen maken dat de zaal niet te groot lijkt of groter gemaakt kan worden naargelang de grote van de groep.

Adres:

Aantal toegelaten personen:

Donderheide 3, 2500 Koningshooikt/Lier.

225 personen

De huurprijs van de zaal wordt bepaald door de zaalverantwoordelijke op basis van aard en duurtijd van de activiteit.
Standaard: dag A 9:00u – dag B 06:00u
Weekend: dag A 9:00u – dag C 06:00u

BASIS PAKKET: 325 € (voor standaard periode) 450 € voor het hele weekend.
Inbegrepen:

  • Huur Zaal – Sanitair – Terras
  • Verwarming 20°C
  • Elektriciteit Zaal – 0,22/Kwh
  • Elektriciteit Keuken – 0,22/Kwh
  • Water

Extra opties (niet inbegrepen in de prijs)

  • Huur keuken – 75 €
  • Gebruik tafels & stoelen – 30 €
  • Zwarte party tafelhoes (/stuk) – 5 €
  • DJ Installatie (2 QSC luidsprekers, 1QCS Woofer, 1 QCS versterker, 2 LED bars + zwarte DJ doek) – 95 €

Het poetsen van de zaal en zijn faciliteiten zit niet inbegrepen in dit pakket, de klant moet de volgende zaken zelf uitvoeren. Dit kan ook door ons gebeuren in regie 35 €/uur:

  • Wegzetten Tafels / Stoelen
  • Uitborstelen Zaal
  • Poets toog
  • Poets zaal met nat
  • Poets sanitair
  • Poets keuken

COMFORT PAKKET: 450 € (voor standaard periode) 800 € voor het hele weekend.
Inbegrepen:

  • Huur Zaal – Sanitair – Terras
  • Huur keuken
  • Gebruik tafels & stoelen
  • Verwarming 20°C
  • Elektriciteit Zaal
  • Elektriciteit Keuken – 0,22/Kwh
  • Water

Extra opties (niet inbegrepen in de prijs)

  • Zwarte party tafelhoes (/stuk) – 5 €
  • DJ Installatie (2 QSC luidsprekers, 1QCS Woofer, 1 QCS versterker, 2 LED bars + zwarte DJ doek) – 95 €

Het poetsen van de zaal en zijn faciliteiten zijn voor 4u inbegrepen in dit pakket.

Extra halve dag huren? Dat kan ! >> 120 €

Fris- en warme dranken

  • Coca-Cola
  • Coca-Cola Zero
  • Fanta
  • Sprite
  • Tonic
  • Ice-Tea
  • Minute Maid
  • Red-Bull
  • Koffie
  • Thee
  • Jupiler 0.0
  • Chaudfontaine plat/bruis
  • Orval plat/bruis

Bieren - Cava & Wijnen

  • Jupiler
  • Duvel
  • Hoegaarden
  • Bruine Leffe
  • Blonde Leffe
  • Lindemans Kriek
  • Cava ‘Fuga’
  • Witte wijn ‘La Sastrería Garnacha’
  • Rode Wijn ‘La Sastrería Garnacha’

Voor de aanvang van een activiteit worden alle koeltogen netjes gevuld en ontvangt de klant een overzicht van de aanwezige dranken in de koeltogen en koele drankruimte. Indien gewenst wordt deze gecontroleerd met de organisator voor de activiteit. Na de activiteit zal de zaalverantwoordelijke opnieuw de aantallen tellen en het verschil wordt hiervan in rekening gebracht op het eindfactuur.
Indien de klant een specifieke drank geserveerd wil zien dan is dit mogelijk. Op de overeenkomst wordt dan vermeldt over welke dranken het gaat en het aantal dat de organisator zelf voorziet. Alsook de stopselgeld vergoeding wordt vermeld per eenheid zodanig geen discussies mogelijk zijn. De vergoeding van het stopselgeld en ook de andere prijzen van de dranken vindt u in onze model overeenkomst hieronder.

Wij kunnen u enkele uitstekende lokale referenties geven waarbij er ongetwijfeld eentje is dat aan u wensen kan voldoen.
Oa. specialisten in buffetten, receptiebroodjes, wok-fun-cooking en BBQ’s. Er zijn geen verplichtingen tot een bepaald vast cateraar! Deze zijn volledig vrijblijvend, u mag zelf voor een andere cateraar zorgen ook.
Besteed u het graag uit? Wil u één contactpersoon? Wij verzorgen dan alle afspraken/aanvragen met catering en andere partners zodat u zorgeloos naar u activiteit kan toeleven. De facturatie ervan wordt achteraf mee op factuur gerekend zodanig u één betaling heeft voor de gehele activiteit.

Onderstaande materialen zijn aanwezig in de zaal voor de catering zelf te verzorgen. (Inclusief in het comfort pakket, exclusief in het basis pakket (in het basis pakket kunnen deze als optie besteld worden)

Beschrijving & Aantal

Beschikbare tafels: 20 tafels (lichtgrijs)
25 tafels (houtkleur)
Beschikbare stoelen: 36 stoelen (oranje-wit)
36 stoelen (antraciet-wit)
100 stoelen (bruin, kunststofleder)
Kim-Versteeven-23-1
shadow

Beschrijving & Aantal

Diepvries 1
Ijskast 1
Wijn glazen 200
Cava glazen 200
Koffietassen met bordjes 200
Apero schaaltjes 24
Apero bordjes 12
Dippotjes 12
Boterschaaltje 12
Staan tafeltjes 12
Zwart linnen 9
Wit linnen 5
Decoratieglas 19
Vuurspuwer met toogplaat 1
Rene-Andries-01-1
shadow